недеља, 28. август 2016.

Милијана - Мика Голубовић: Рођена у улици сањара


ЦВЕТ  ЗА  СВА  ЈУТРА

Висили смо
са обе стране стварности,
негде на почетку трептаја
и трчали машти у сусрет.
Заклањали осмехом сунце
а у смирају дана
гасили ватру жеља,
откуцајем времена
које је висило на месечевој сенци.
Верујем Теби и мојој машти
јер си проникао из ње.
Заливаћу те капима страсти,
миловати росом разума,
да цветаш за сва нова јутра.



ОКАМЕЊЕНО ВРЕМЕ

Ја сам ти нико
 у ствари ништа,
једна празнина
ту негде у углу
 не доречених  речи.
Грлим те
у простору ћутње.
Изух се  из жеља
и кретох странпутицом  хтења
Хтење ко хтење,
не чека зрење
и одвуче све
у неразум  и окамени време



       ГОРЧИНА ТИШИНЕ

Молим те,
продај ми тишину
нећу се цењкати, платићу.
Један уздах
са јецајем кроз маглу,
гоњен сузом падалицом,
која паде у дно  безнађа,
правећи ођек, налик јауку.
Продај тишину,
да угушим  безнађе,
да се не чује  суза како капље.
Продај  тишину, да уђем у њу
да се закључам у одаје
које зјапе, пуне горчине
и исчекивања, не били се
угушила у тишини
коју ти само чујеш.



Прамен тајанствене магле

Пронађи ме
у слутњи и шутњи.
У беспућу, речном облутку
на странпутици, месечевој сенци,
топлини погледа и сузи што кану.
Пронађи ме у мирису кућног прага
у завичајном хладу,
одјеку ветра, што кружи мирисном долином.
Пронађи ме,
у трептају ноћи и освиту зоре,
на кладенцу жеља
и мирису смиља и босиља.
Пронађи ме,
јер ти ме  нађеш, тамо где ме нема.
Знаш , ја обично заноћим у теби
а сада  сам у прамену тајанствене магле
и плетем  невидљивим нитима речи жеља.


 
АУТОБИОГРАФИЈА
 
Милијана - Мика Голубовић, рођена у улици сањара, на огњишту прозе, поезије и романа.
Проткана нитима  живота и љубави.
Обојена дугиним бојама
Одрастала крај врбака и потока  сакупљајући  облутке за мозаик  живота.
Школовала се у сазвежђу добрих мисли  и дела.
И данас сам она иста, што  шета сањивим улицама .
бојећи све у зелено, јер само зелено је  одмор и поглед  у будућност .




Нема коментара:

Постави коментар